Bu programda katılımcılarımızın sosyal ve profesyonel yaşamda kurdukları sözlü diyalogları istedikleri sonuçları üretebilecek hale getirmeleri, etkili kelimeler ve subliminal mesajlar kullanarak yalın bir şekilde ve hedef odaklı konuşmaları, muhatabını sıkmadan fikir ve görüşlerini karşı tarafa iletebilmeleri amaçlanmaktadır.
Rekabet istihbaratı günümüzün hızla büyüyen, karmaşık pazar ve rekabet ortamında işletmelerin sıkça kullandığı bir yöntem olarak ortaya çıkmaktadır, Yöneticilerin ve karar vericilerin kararlarının hızlı ve etkin olması için dahili ve harici enformasyonların zamanında ve doğru, güvenilir şekilde yönetime sunulması gerekmektedir.
Rekabet istihbaratı günümüzün hızla büyüyen, karmaşık pazar ve rekabet ortamında işletmelerin sıkça kullandığı bir yöntem olarak ortaya çıkmaktadır, Yöneticilerin ve karar vericilerin kararlarının hızlı ve etkin olması için dahili ve harici enformasyonların zamanında ve doğru, güvenilir şekilde yönetime sunulması gerekmektedir.
Bu eğitimde katılımcıların; detaylarda kaybolmadan, iş ile ilgili parçaların bütüne ve stratejilere olan etkilerini anlamak ve anlamlandırmak, farklı konuların birbiriyle olan bağlantılarını görmek, kendi etki alanlarını anlamak, farklı yapı ve süreçlerin etkileşimini kavrayarak holistic bakış açısını geliştirmek gibi alanlarda farkındalıklarının ve becerilerinin arttırılması hedeflenmektedir.
Günümüzde liderler değişimin gerekliliğinin farkındadırlar; ancak çok azı takımlarında ve şirketlerindeki değişimi etkili biçimde yönetmek için doğru araçlar ve yöntemlere sahiptir. Bu atölye çalışmasında, değişim liderliğini başarılı biçimde uygulamak için gerekli becerilerin geliştirilmesi hedeflenmektedir.
2020 yılına yaklaşık 1 milyar kadının ekonomik yaşama entegre olacağı tahmin edilmektedir. Kadınların artan satın alma gücü dünya ekonomisinde de bazı parametrelerin değişimine neden olacaktır. Doğal olarak bu da daha dişi ya da artık yerleşen adı ile “Sheconomy”ye tüm kurumların hazırlıklı olmalarını gerektirmektedir.
Yaratıcı düşünce her zaman toplumların ilgisini çekmiştir. Toplumlar yaratıcı düşünceyi uzun süre yalnız, dâhi veya doğuştan üstün yetenekli insanlara mahsus entelektüel bir ürün veya süreç olarak algılamışlardır. Ancak 1960 yıllardan sonra, yaratıcı düşünce üzerinde yoğunlaşan araştırmalar, her insanın yaratıcı olabileceğini ve günlük hayatın her sorunu için yaratıcı düşünce üretilebileceğini göstermiştir.